Autorzy takich hitów jak Painkiller czy Bulletstorm odświeżają swój wizerunek i pokazują coraz więcej materiałów z najnowszej gry Outriders – nieźle zapowiadającego się shootera RPG, którego światowa premiera zaplanowana jest na ostatni kwartał 2020 roku.

Studio, we współpracy ze swoim wydawcą, Square Enix, wprowadziło także regularne streamy z ich najnowszego tytułu – format Outriders Broadcast.

 

Tworząc nową identyfikację PCF staraliśmy się znaleźć równowagę między bogatym dorobkiem studia i naszymi ambitnymi planami. Przed nami intensywny czas, jednak nie o wszystkim jeszcze możemy mówić. Na pewno niebawem zaprezentujemy nową warszawską siedzibę, a pod koniec roku na rynku pojawi się gra Outriders. Od 28 maja w ramach „Outriders Broadcast” pokazujemy kolejne szczegóły tego projektu, odbiór materiału jest bardzo pozytywny – mówi Mateusz Kirstein, szef marketingu w People Can Fly.

Michał Pawlik z Mamastudio, firmy, która zajmowała się rebrandingiem PCF podzielił się kulisami procesu powstawania nowej identyfikacji – People Can Fly otrzymało odświeżający lifting – logo zostało narysowane od nowa, wciąż zachowując poprzednią formę, a postać lotnika odwróciliśmy dla zwiększenia dynamiki. Liternictwo uaktualniono i ostatecznie taka ewolucja okazała się najlepszym możliwym rozwiązaniem.

 

Jednym z pretekstów do wprowadzenia naszej nowej identyfikacji była premiera Outriders Broadcast. To nowatorski sposób prezentacji naszego tytułu, który wypracowaliśmy wspólnie z wydawcą, kiedy wszystkie najważniejsze eventy branżowe zostały odwołane – dodaje Bartosz Kmita, dyrektor kreatywny studia People Can Fly.

Outriders Broadcast to comiesięczne wydarzenie online, organizowane przez Square Enix i prowadzone przez Lucy Hale, które odbywa się na kanale YouTube gry oraz platformie Twitch. To stream, na którym prezentowana jest rozgrywka nowego shootera od polskiego studia. Pierwsza transmisja miała miejsce 28. maja, a wrażeniami z niej podzielił się szereg wiodących gamingowych serwisów.

 

 

People Can Fly zasługuje na uznanie za to, że uczynili umiejętności postaci głównym elementem walki – podkreślił amerykański IGN w swoim artykule.

Kanadyjski COGConnected pochwalił opcje personalizacji postaci – Opcje personalizacji nie zmuszają do grania w jeden, określony sposób. Masz niesamowitą swobodę podczas kreacji własnego Outridera.

 

Games Radar (ponad 30 milionów odsłon miesięcznie) wychwala konfigurowalny interfejs użytkownika i regulację poziomu trudności zaznaczając, że oba elementy są genialnym sposobem na umożliwienie graczom decydowania o tym, jak chcą grać w Outriders – czy skupić się na fabularnym aspekcie, czy też strzelankowym, albo na obu tych rzeczach równocześnie.

źródło: informacja prasowa