Czasopismo CD-Action będzie istnieć dalej! Po prawie 25 latach magazyn mógł odejść w zapomnienie, lecz pojawił się nowy inwestor. Co najistotniejsze – szykują się zmiany, lecz stara gwardia zostaje.

CD-Action istnieje od 1996 roku i obecnie to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek w polskiej branży gier komputerowych. Czarne chmury zawisły nad nią pod koniec kwietnia, kiedy właściciel CD-Action, wydawnictwo Bauer, ogłosiło zamknięcie kilkunastu tytułów prasowych, w tym legendarnego CDA oraz PC Format.

Mimo decyzji o zamknięciu i wypowiedzeniu umów redaktorom, po trzech miesiącach pojawiło się światełko w tunelu. Prawa do marki przejęła agencja Fantasyexpo. Redakcja CD-Action zna właścicieli od wielu lat – to właśnie Fantasyexpo zorganizowało CD-Action Expo w 2014 roku. 

 

CD-Action dostępne będzie również w formie wydania elektronicznego. Nareszcie!

“Z chłopakami znamy się od dawna – to oni w 2014 zorganizowali nam CD-Action Expo, sami są też związani emocjonalnie z CDA. Nie wyobrażamy sobie lepszego obrotu spraw.” – możemy wyczytać z komunikatu na stronie CDAction.pl.

Redakcja podała również informacje, że papierowy magazyn będzie dalej wydawany zgodnie z harmonogramem. Co więcej, są ogromne plany co do unowocześnienia serwisu internetowego, zarówno w formie nowoczesnej strony internetowej, ale również stworzenia bazy treści wideo.

 

Co ciekawe, CD-Action szuka także zewnętrznych inwestorów. Uruchomiono specjalną stronę, na której każdy zainteresowany może zostawić swój e-mail, by dowiedzieć się o rozpoczęciu kampanii.