Przy miesięcznym abonamencie 19,99 zł za subskrypcję Publico24 Newsstand, otrzymujemy dostęp do kilku tysięcy tytułów prasowych bez ograniczeń. Nie ukrywam, że taki multikiosk marzył mi się od dawna. Po pierwsze nie muszę się ograniczać pod kątem ilości kupowanych w danym miesiącu publikacji (z tym bywało ciężko). Po drugie, mogę mieć dostęp do artykułów w ulubionych magazynach z dowolnego miejsca za pośrednictwem tabletu czy smartfona. Znacząco podniosło to komfort moich zagranicznych podróży, na które otrzymałem od swojej drugiej połówki oficjalne ograniczenie ilościowe pod kątem przewożonej prasy.

Mechanika aplikacji jest zbliżona do tej znanej nam z Netfliksa czy Spotify. Po zalogowaniu się, otrzymujemy dostęp do aktualnych wydań popularnych tytułów oraz wydań archiwalnych. Możemy też pobrać interesujące nas treści na dowolne urządzenie i czytać je bez konieczności łączenia się z internetem. Oprócz formatu PDF treści dostępne są także w HTML. Dzięki temu mamy znacznie wyższy komfort użytkowania: obraz dostosowany jest do używanego urządzenia.

 

 

Aplikacja Publico24 Newsstand jest dostępna na App Store i Google Play. Czasopisma są pogrupowane w kilku kategoriach: Sport i Hobby, Wydarzenia i Opinie, Lifestyle, Dom i wnętrza, Technologie, Biznes oraz Prasa lokalna. Aktualnie na platformie znajdziemy takie tytuły jak: National Geographic, Traveler, Men’s Health, Women’s Health, Elle, Elle MAN, Newsweek, Tygodnik Sportowy, Auto Motor i Sport, Runner’s, Glamour czy Gala. Oferta Publico24 stale się powiększana. Od nowego roku korzystając z aplikacji otrzymujemy także dostęp do elektronicznej wersji Magazynu Techsetter.

Jak tłumaczy Arkadiusz Szczapa z Publico24 Newsstand – „Wprowadzenie subskrypcji jest elementem długofalowej strategii rozwoju naszej aplikacji. Zaczęliśmy od współpracy z firmami, które przy okazji swoich usług oferowały również możliwość czytania czasopism na Publico24. Naturalnym krokiem było dostosowanie oferty do klienta indywidualnego. Już teraz mogę powiedzieć, że od momentu wprowadzenia subskrypcji naszą aplikację ściągnęło blisko 15 tysięcy użytkowników. To znak, że Polacy są gotowi na takie rozwiązanie.”

Od nowego roku korzystając z aplikacji otrzymujemy także dostęp do elektronicznej wersji Magazynu Techsetter.