Fani wirtualnej rozwałki przez duże „R” z pewnością już zacierają ręce. Na targach GDC 2019 EPIC, ten EPIC od Epic Games Store, zaprezentował nową wersję silnik Unreal, skupiając się na mechanice zniszczeń oraz zaawansowanej fizyki. Wersja silnika o oznaczeniu 4.23 posiada zaimplementowaną technologię nazwaną przez twórców „Chaos” i nazwa ta idealnie odzwierciedla to, co widzimy na ekranie. Walące się ściany, a nawet całe budynki, malownicze rozpryskiwanie się niszczonych elementów otoczenia i hiperrealistyczna fizyka robią piorunujące wrażenie.

 

 

Życzyłbym sobie, aby takie graficzne miody i maliny móc oglądać w trakcie grania, ale jak mniemam – nie nastąpi to zbyt szybko. A jeżeli już technologia „Chaos” zostanie użyta w grach – to raczej będzie przeznaczona dla konfiguracji high-endowych. Niemniej, miło na „Chaos” popatrzeć, tym bardziej, że wszystkie zniszczenia pokazane na demo odbywają się w czasie rzeczywistym.

 

Źródło: techpowerup.com