Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15. rok z rzędu został uznany za producenta numer 1 w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego. Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33% udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla firmy.

– Utrzymanie pierwszej lokaty na globalnym rynku Digital Signage przez 15 kolejnych lat odzwierciedla zaangażowanie Samsung w innowacje i zdolność dostosowania do zmieniających się warunków rynkowych oraz potrzeb klientów – powiedział Hoon Chung, Executive Vice President of Visual Display Business w Samsung Electronics. – W dalszym ciągu będziemy zapewniali użytkownikom najwyższą jakość, oferując wyspecjalizowane urządzenia, rozwiązania i usługi, zaspokajające ich różnorodne potrzeby.

Samsung Electronics regularnie wprowadza zróżnicowane produkty Digital Signage, spełniające szerokie potrzeby środowiska biznesowego:

 

The Wall – pierwszy na świecie modułowy ekran z technologią mikro LED. Dzięki segmentowej konstrukcji, The Wall umożliwia klientom dostosowanie rozmiaru, proporcji i kształtu wyświetlacza w zależności od preferencji i celu użycia.

 

Ekrany Smart Signage – potęgujące wrażenie imersji, dzięki ultra-cienkiemu profilowi i jednolitej konstrukcji ramki.

 

Wyświetlacze Outdoor Signage – dostosowane do obiektów sportowych, ekrany pełniące funkcje informacyjne, a także znajdujące zastosowanie w stacjach ładowania pojazdów elektrycznych. Wyświetlacze z portfolio Outdoor Signage zostały zaprojektowane z myślą o dobrej widoczności w każdych warunkach pogodowych.

 

Ekrany Interaktywne – tablica elektroniczna zoptymalizowana pod kątem rynku edukacyjnego, która zapewnia narzędzia edukacyjne w zasięgu ręki nauczycieli i uczniów.

 

Rozszerzenie linii The Wall jest świetnym przykładem innowacyjności i wiodącej jakości technologii rozwijanej przez Samsunga. Produkty, jak The Wall All-in-One i The Wall for Virtual Production, zostały wybrane przez klientów ze względu na ich łatwość instalacji, wygodę użytkowania oraz unikalne zastosowania takie jak produkcja wirtualna.

 

The Wall został także doceniony w sektorze hoteli Premium, a wśród nich: Atlantis The Royal w Dubaju i Hilton Waikiki Beach na Hawajach.

 

Wiodącą pozycję Samsunga w branży Digital Signage można też przypisać zaangażowaniu firmy w innowacje produktowe i usługowe. Dla przykładu, wprowadzenie w styczniu pierwszego na świecie transparentnego wyświetlacza Micro LED zostało uznane przez ekspertów branżowych za następną generację ekranów komercyjnych. Zdobył on takie wyróżnienia, jak Most Mind-Blowing LED i Best Transparent Display przyznawane przez północnoamerykański serwis informacyjny Audio-Video, rAVe.

Ostatnia premiera rozwiązania Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) stanowi kolejny przykład rozwoju technologii Samsung i wdrażania przełomowych rozwiązań w zakresie wyświetlaczy. Ta natywna platforma chmurowa łączy zdalne administrowanie treścią i ekranami Digital Signage w jednym, bezpiecznym środowisku, oferując usługi i narzędzia, wykraczające poza sam sprzęt. Jednocześnie zapewnia użytkownikom płynną obsługę i zarządzanie.

Patrząc w przyszłość, globalny rynek Digital Signage jest gotowy do szybkiego rozwoju, z oczekiwanym rocznym wzrostem o 8 proc. Tym samym szacuje się, iż wielkość rynku osiągnie 24,6 mld dolarów do 2027 roku, w porównaniu z 14 mld dolarów w 2020 roku.

 

źródło: informacja prasowa