CD Projekt RED ze swojej obietnicy dostarczenia drugiego wielkiego patcha do Cyberpunka 2077 się wywiązał. Co prawda miał on pojawić się w drugiej połowie lutego, ale po ataku hakerskim na serwery „Redów”, premiera została przesunięta o miesiąc. Aktualizacja miała pojawić się w drugiej połowie marca i tak też się stało.

CD Projekt wczoraj opublikował pełną listę zmian, jaką przyniesie nowa „łatka”, a tych naliczono dokładnie 504. Wliczone są tutaj mniejsze i większe niedociągnięcia, a ich zakres daleko wykracza ponad to, co „Redzi” obiecali tydzień temu. W opublikowanych materiałach zatytułowanych What’s new in Night City skupiono się na zachowaniu policji pojawiającej się znikąd zaraz po popełnieniu wykroczenia (teraz wydłużono czas reakcji NCPD). Zapowiedziano też usprawnienia w kierowaniu pojazdami oraz samym V. Internet zahuczał, a posiadacze Cyberpunka 2077 czekający na naprawienie gry grzmieli, że CD Projekt chyba sobie jaja robi, jeżeli to jest wszystko, co ma zaoferować patch.

Na szczęście tak się nie stało i opublikowana lista poprawek obejmuje praktycznie każdy aspekt gry: samą rozgrywkę, zadania główne i poboczne (ta lista jest najdłuższa), otwarty świat, w tym zachowanie NPC-ów, które teraz będzie bardziej realistyczne, błędy w różnego rodzaju zamkniętych lokacjach, błędy graficzne i dźwiękowe, naprawiono animacje postaci, poprawiono stabilność i wydajność na PC i konsolach, a posiadacze kart AMD Radeon serii 6000 będą mogli teraz korzystać z ray tracingu. Nie zabrakło także licznych poprawek dotyczących interfejsu oraz HUD-a. Pełną listę zmian znajdziecie tutaj.

Aktualizacja jest już dostępna do pobrania na PC i konsole. Na Google Stadia pojawi się późniejszych dniach. Całość „waży” 34 GB.

 

Źródło: cyberpunk.net