Japońska korporacja znana z tworzenia wysokiej jakości monitorów i ekranów wszelkiej maści wprowadziła na rynek nowe panele dla marketingu digital signage. Nowe wyświetlacze z rodziny ProLite będą mieć od 32 do 55 cali i wyświetlać obraz w rozdzielczości Full HD i proporcji 16:9. O jakość obrazu nie trzeba się martwić, gdyż są to bardzo jasne (400 – 450 nitów) panele wykonane w technologii IPS.

Jednak najciekawiej zapowiadającą się funkcją nowych wyświetlaczy jest tzw. daisy chain, czyli możliwość łańcuchowego połączenia wielu ekranów. Kolejne urządzenia łączą się ze sobą poprzez DisplayPort. Tak połączone ekrany można nie tylko powiesić na ścianie w orientacji poziomej lub pionowej, ale też bez problemu dołączać do nich kolejne ogniwa. Oglądanie wyświetlanych treści ułatwią bardzo smukłe ramki monitorów. Takie połączenie może mieć idealne zastosowanie w reklamie, biznesie, punktach sprzedaży, szkołach i uczelniach oraz kioskach informacyjnych.

Wszystkie monitory będą pracować w oparciu o system Android, który został specjalnie skrojony pod obsługę monitorów wielkoformatowych iiyamy. System ten umożliwi także instalację dodatkowego oprogramowania do zarządzania treścią oraz wyświetlanymi materiałami.

Ceny wszystkich czterech urządzeń (LH3246HS-B1 – przekątna ekranu 32”, LH4346HS-B1 – 43”, LH4946HS-B1 – 49” i LH5546HS-B1 – 55”) będą znane już wkrótce.  

 

Źródło: informacja prasowa